Tisztelt Szülők!

2019. március 1-jétől a KRÉTA E-napló/E-ellenőrző rendszerben e-ügyintézési lehetőség nyílik meg minden köznevelési intézmény számára.

Az alábbi ügyekben elektronikusan is tudnak iskolánk felé kérelmeket, igazolásokat benyújtani, nyilatkozatokat tenni:

  • Beiratkozás általános iskolába
  • Beiratkozás nem tankötelezettséget teljesítő jogviszonnyal
  • Átiratkozás intézmények között
  • Tanulói mulasztás igazolására szolgáló gondviselői igazolás benyújtása
  • Osztály vagy tanórai csoport változtatási kérelmének benyújtása
  • Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése
  • Magántanulói jogviszony iránti kérvény bejelentése
  • Vendégtanulói jogviszony bejelentése
  • Kiiratkoztatás a köznevelésből
  • Kiiratkoztatás nem tankötelezettséget teljesítő jogviszonyból
  • Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása
  • Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői kérelem benyújtása
  • Bizonyítvány- vagy törzslap-másodlat igénylése
  • Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése.

A KRÉTA E-napló/E-ellenőrző rendszer e-mailben értesítette önöket a gondviselői jogosultság hozzáféréséről.

Kérjük azokat a Szülőket akik nem kaptak e-mailt, hogy iskolánk KRÉTA E-napló/E-ellenőrző felületén a Gondviselői hozzáférés igénylése menüpontban lévő ürlapot kitölteni, és a hozzáférést megigényelni szíveskedjenek. Ezt követően további belépéshez szükséges információkat az Önök által megadott e-mail címre küldi a KRÉTA rendszer (az első e-mailben egy linken keresztül tudják megadni a belépéshez szükséges jelszavukat, majd a második e-mailben megkapják a belépési azonosítójukat).

Az e-ügyintézési rendszerbe történő belépésről és annak használatáról bővebb tájékoztatás itt található.