Tisztelt Szülők!
2019. március 1-jétől a KRÉTA E-napló/E-ellenőrző rendszerben e-ügyintézési lehetőség nyílik meg minden köznevelési intézmény számára.
Az alábbi ügyekben elektronikusan is tudnak iskolánk felé kérelmeket, igazolásokat benyújtani, nyilatkozatokat tenni:
- Beiratkozás általános iskolába
- Beiratkozás nem tankötelezettséget teljesítő jogviszonnyal
- Átiratkozás intézmények között
- Tanulói mulasztás igazolására szolgáló gondviselői igazolás benyújtása
- Osztály vagy tanórai csoport változtatási kérelmének benyújtása
- Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése
- Magántanulói jogviszony iránti kérvény bejelentése
- Vendégtanulói jogviszony bejelentése
- Kiiratkoztatás a köznevelésből
- Kiiratkoztatás nem tankötelezettséget teljesítő jogviszonyból
- Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása
- Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői kérelem benyújtása
- Bizonyítvány- vagy törzslap-másodlat igénylése
- Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése.
A KRÉTA E-napló/E-ellenőrző rendszer e-mailben értesítette önöket a gondviselői jogosultság hozzáféréséről.
Kérjük azokat a Szülőket akik nem kaptak e-mailt, hogy iskolánk KRÉTA E-napló/E-ellenőrző felületén a Gondviselői hozzáférés igénylése menüpontban lévő ürlapot kitölteni, és a hozzáférést megigényelni szíveskedjenek. Ezt követően további belépéshez szükséges információkat az Önök által megadott e-mail címre küldi a KRÉTA rendszer (az első e-mailben egy linken keresztül tudják megadni a belépéshez szükséges jelszavukat, majd a második e-mailben megkapják a belépési azonosítójukat).
Az e-ügyintézési rendszerbe történő belépésről és annak használatáról bővebb tájékoztatás itt található.